За другий квартал 2021 року до відділень та управління виконавчої дирекції Фонду у Київській області звернулося понад 660 осіб
За другий квартал 2021 року до відділень та управління виконавчої
дирекції Фонду у Київській області звернулося понад 660 осіб
У другому кварталі 2021 року до районних (міських) відділень та
управління виконавчої дирекції Фонду соціального страхування у Київській
області усно та письмово звернулася 661 особа. Із загальної кількості
зареєстровано 149 письмових звернень та 512 - під час особистого прийому.
Більшість звернень стосується питань виплати по листках
непрацездатності, допомоги по вагітності та пологах, допомоги на поховання -
283 звернення, тобто 42,8% від загальної кількості. На другому місці – інші
питання – 119 звернень або 18%. На третьому місці – виплата заборгованості зі
страхових виплат та матеріального забезпечення - 79 звернень або 12%.
З метою оперативного задоволення законних вимог заявників, адресного
вирішення порушених питань громадян в управлінні та відділеннях
проводилися особисті прийоми потерпілих та страхувальників керівництвом
управління, відділень та начальниками відділів.
Графіки прийому громадян розміщені на стендах інформаційних куточків
з питань роботи із зверненнями громадян в усіх відокремлених підрозділах та їх
представництвах, органах місцевої влади, об’єднаних територіальних громад.
Визначено відповідальних працівників за цей напрямок роботи. Питання щодо
стану роботи зі зверненнями громадян є пріоритетними і постійно
аналізуються. Всі звернення розглянуто своєчасно, заявникам надано
роз'яснення відповідно до вимог чинного законодавства.
В управлінні та відділеннях посилено контроль за своєчасним та
об'єктивним розглядом звернень громадян. Налагоджено та регламентовано
співпрацю з територіальними органами центральних органів виконавчої влади,
органи місцевого самоврядування, підприємствами, установами, організаціями.
Разом з тим, нагадуємо, що з метою протидії поширенню коронавірусної
інфекції COVID-19 та вжиття заходів упередження зараження цією хворобою в
управлінні виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України у
Київській області запроваджено дистанційну форму проведення прийому
громадян засобами телефонного та електронного зв’язку. Прийом громадян
здійснюється в управлінні за телефонами «гарячої лінії»: 0-800-507-709; (044)
403-82-30, е-mail: kr@fssu.gov.ua