Циблівська громада

Київська область, Бориспільський район

Оформлення декретної відпустки для ФОП

Оформлення декретної відпустки для ФОП

Жінка-підприємець, яка платила страхові внески, може розраховувати на виплату допомоги у зв’язку з вагітністю та пологами. Більш того, в деяких випадках вона звільняється від сплати єдиного податку на час декрету:   ФОПи 1 та 2 групи звільняються від сплати єдиного податку на час декрету, якщо немає найманих працівників; ФОПи 3 групи його не повинні сплачувати, якщо не мають доходу.

Оформлення декрету для ФОП відбувається за класичною схемою. При цьому тривалість такої відпустки залишається незмінною: 126 днів для планових пологів, 140 днів для ускладнених. Для оформлення декретної відпустки необхідно звернутися до Фонду соціального страхування (відділення управління виконавчої дирекції можна знайти по посиланням http://www.fssu.gov.ua/fse/control/uk/authorityInfo/map) та подати пакет документів:

  1. Копія «довідкової» податкової декларації (Д1 по ЄСВ) за місяці розрахункового періоду (12 календарних місяців перед настанням страхового випадку), за які не було подано податкову декларацію, а також місяць настання страхового випадку (надається тільки для фізичних осіб-підприємців платників єдиного податку І-ІІ групи);

  2. Квитанції про сплату єдиного внеску за поточний рік та місяць настання страхового випадку;

  3. Копія листа непрацездатності;

  4. Довідка 5-ОК з Пенсійного Фонду (або з електронного кабінету ПФ https://portal.pfu.gov.ua/);

  5. Копія Витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань;

  6. Копія Витягу з реєстру платників єдиного податку (для фізичної особи підприємця, яка обрала спрощену систему оподаткування);

  7. Довідка про відкриття спеціального рахунку в банку (ІВАN);

  8. Копія паспорту, ідентифікаційного коду;

  9. Заповнена заява-розрахунок (згідно Додатку 1 «Порядку фінансування страхувальників для надання матеріального забезпечення застрахованим особам у зв’язку з тимчасовою втратою працездатності та окремих виплат потерпілим на виробництві за рахунок коштів Фонду соціального страхування України» https://zakon.rada.gov.ua/rada/show/v0012890-18#Text)

Після отримання коштів до відділення обов’язково подається Повідомлення про виплату коштів застрахованим особам (згідно Додатку 2 Порядку), за не подачу повідомлення Законом передбачено адміністративний штраф.

Також додатково повідомляємо, що Ви маєте можливість отримати правову консультацію звернувшись до Єдиного контакт-центру системи безоплатної правової допомоги за безкоштовним телефоном 0 800 213 103 або до місцевого центру з надання безоплатної вторинної правової допомоги за місцем Вашого фактичного проживання (адреси місцевих центрів за посиланням https://www.legalaid.gov.ua/tsentry/).

 

 

 

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь