Циблівська громада

Київська область, Бориспільський район

Оформлення декретної відпустки для ФОП

Оформлення декретної відпустки для ФОП

Жінка-підприємець, яка платила страхові внески, може розраховувати на виплату допомоги у зв’язку з вагітністю та пологами. Більш того, в деяких випадках вона звільняється від сплати єдиного податку на час декрету:   ФОПи 1 та 2 групи звільняються від сплати єдиного податку на час декрету, якщо немає найманих працівників; ФОПи 3 групи його не повинні сплачувати, якщо не мають доходу.

Оформлення декрету для ФОП відбувається за класичною схемою. При цьому тривалість такої відпустки залишається незмінною: 126 днів для планових пологів, 140 днів для ускладнених. Для оформлення декретної відпустки необхідно звернутися до Фонду соціального страхування (відділення управління виконавчої дирекції можна знайти по посиланням http://www.fssu.gov.ua/fse/control/uk/authorityInfo/map) та подати пакет документів:

  1. Копія «довідкової» податкової декларації (Д1 по ЄСВ) за місяці розрахункового періоду (12 календарних місяців перед настанням страхового випадку), за які не було подано податкову декларацію, а також місяць настання страхового випадку (надається тільки для фізичних осіб-підприємців платників єдиного податку І-ІІ групи);

  2. Квитанції про сплату єдиного внеску за поточний рік та місяць настання страхового випадку;

  3. Копія листа непрацездатності;

  4. Довідка 5-ОК з Пенсійного Фонду (або з електронного кабінету ПФ https://portal.pfu.gov.ua/);

  5. Копія Витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань;

  6. Копія Витягу з реєстру платників єдиного податку (для фізичної особи підприємця, яка обрала спрощену систему оподаткування);

  7. Довідка про відкриття спеціального рахунку в банку (ІВАN);

  8. Копія паспорту, ідентифікаційного коду;

  9. Заповнена заява-розрахунок (згідно Додатку 1 «Порядку фінансування страхувальників для надання матеріального забезпечення застрахованим особам у зв’язку з тимчасовою втратою працездатності та окремих виплат потерпілим на виробництві за рахунок коштів Фонду соціального страхування України» https://zakon.rada.gov.ua/rada/show/v0012890-18#Text)

Після отримання коштів до відділення обов’язково подається Повідомлення про виплату коштів застрахованим особам (згідно Додатку 2 Порядку), за не подачу повідомлення Законом передбачено адміністративний штраф.

Також додатково повідомляємо, що Ви маєте можливість отримати правову консультацію звернувшись до Єдиного контакт-центру системи безоплатної правової допомоги за безкоштовним телефоном 0 800 213 103 або до місцевого центру з надання безоплатної вторинної правової допомоги за місцем Вашого фактичного проживання (адреси місцевих центрів за посиланням https://www.legalaid.gov.ua/tsentry/).

 

 

 

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій

Зареєструватись можна буде лише після того, як громада підключить на сайт систему електронної ідентифікації. Наразі очікуємо підключення до ID.gov.ua. Вибачте за тимчасові незручності

Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь