Електронна трудова книжка: про що варто знати
Електронна трудова книжка: про що варто знати
На вебпорталі електронних послуг Пенсійного фонду України (https://portal.pfu.gov.ua/)
працює дистанційний онлайн сервіс -“Електронна трудова книжка” та створено функцію
“Відомості про трудові відносини”.
Законом України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо обліку
трудової діяльності працівника в електронній формі» від 05.02.2021 No 1217-IX, який набув
чинності 10 червня 2021 року, внесено зміни до ст.48 Кодексу законів про працю України щодо
переведення обліку трудової діяльності працівника з паперової форми (у трудовій книжці) в
електронну – у Реєстрі застрахованих осіб Державного реєстру загальнообов’язкового державного
соціального страхування.
Електронна трудова книжка – це цифровий аналог паперової трудової книжки.
Наявність електронної трудової книжки зменшує ризики пошкодження чи втрати
документа.
Зручний і доступний сервіс на вебпорталі Пенсійного фонду України дозволяє подати
скановані копії паперових трудових книжок та інших документів, що підтверджують трудову
діяльність працівника, для переведення в електронний вигляд.
Скановані копії трудових книжок до Пенсійного фонду України можуть подавати самі
працівники чи їх роботодавці на вебпорталі електронних послуг з обов’язковим накладенням
кваліфікованого електронного підпису або працівник, особисто, в сервісному центрі Пенсійного
фонду України.
Перед поданням трудової книжки на оцифрування, радимо перевірити правильність її
оформлення.
Як подати скан-копію трудової книжки для оцифрування, дивіться за посиланням
https://www.facebook.com/share/v/Y8dfASrwahnCZ3sm/