Як дистанційно подати (https://www.kmu.gov.ua/news/yak-dystantsiino-podaty-utochniuiuchi-dani-do-svoiei-pensiinoi-spravy) уточнюючі дані до своєї пенсійної справи.
Як дистанційно подати (https://www.kmu.gov.ua/news/yak-dystantsiino-podaty-utochniuiuchi-dani-do-svoiei-pensiinoi-spravy) уточнюючі дані до своєї пенсійної справи.
Можливість подати в електронному вигляді (без необхідності відвідування органів Пенсійного фонду) заяви про зміну / оновлення даних, що можуть впливати на пенсійне забезпечення, реалізовано на веб-порталі електронних послуг ПФУ.
Як це зробити?
Крок 1. На веб-порталі Фонду (https://portal.pfu.gov.ua/) у правому верхньому куті екрану натисніть кнопку “Вхід” та авторизуйтесь за допомогою кваліфікованого електронного підпису (КЕП).
Крок 2. В особистому кабінеті на панелі зліва в розділі “Щодо пенсійного забезпечення” оберіть опцію “Внесення змін до пенсійної справи”.
Крок 3. У вікні, що відкриється, із переліку заяв оберіть ту, яка вам потрібна. Натисніть на обране вікно.
Крок 4. У полях заяви, яка з’явиться на екрані, відредагуйте необхідні дані, перевірте записи.
Крок 5. Завантажте скан-копії документів, що підтверджують відповідні зміни.
Крок 6. Надайте згоду на передачу та обробку персональних даних та підтвердіть, що ви ознайомлені з необхідністю повідомляти органи Фонду, про зміни, що можуть впливати на пенсійне забезпечення.
Крок 7. Сформуйте заяву, підпишіть її КЕП та надішліть до Фонду.
Крок 8. З результатами опрацювання заяви можна ознайомитися у розділі “Мої звернення” (на панелі зліва).
👉 Підписатися на Уряд online (https://t.me/uriad24)